Koszyk jest pusty

Wartość: 0 zł 

Regulamin

1. Informacje ogólne

1.1 Sklep internetowy, działający pod adresem www.otozoo.pl, prowadzony jest przez PRZEMKO S.C.Daniel Biernaczyk Przemysław Biernaczyk
1.2 Warunkiem dokonania zakupów w Sklepie jest akceptacja postanowień niniejszego regulaminu i złożenie zamówienia.

1.3 Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści niniejszego Regulaminu.

1.4 Znaki towarowe użyte na stronie są zastrzeżone przez ich właścicieli i zostały podane wyłącznie w celu identyfikacji.

2. Oferta produktowa

2.1 Aktualna oferta produktowa jest ważna na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i jest umieszczona w witrynie internetowej www.otozoo.pl.

2.2 Do sprzedaży promocyjnej przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania zapasów towarów objętych tą formą sprzedaży.

2.3 Ofert promocyjnych nie można ze sobą łączyć chyba, że szczegółowe warunki konkretnej promocji dopuszczają taką możliwość.

2.4 Bezpłatne dodatki reklamowe jak pojemniki, miarki do karm, itp. nie podlegają wymianie ani reklamacjom.

2.5 Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

2.6 Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych i wycofywania dotychczas oferowanych towarów, prowadzenia, odwoływania i modyfikowania zasad akcji promocyjnych.


3. Przyjmowanie i realizacja zamówień

3.1 Zamówienia przyjmowane są przez strony www.otozoo.pl, telefonicznie pod numerem telefonu (65) 5294451 lub pocztą elektroniczną pod adresem firmaprzemko@wp.pl.

3.2 Sprzedaż będzie realizowana jedynie na podstawie prawidłowo zrealizowanego procesu zamówienia, a w razie składania zamówienia telefonicznie lub pocztą elektroniczną - jedynie w razie podania wszystkich informacji wymaganych w procesie zamówienia.

3.3 Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia złożonego przez odbiorcę, który wcześniej nie odebrał zamówionego towaru, nieterminowo regulował należności za zamówiony towar lub w sytuacji gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość.

3.4 Sklep zastrzega sobie prawo do telefonicznego potwierdzenia zamówienia. Zamówienie takie zostanie anulowane, jeśli pracownik naszej firmy nie będzie mógł potwierdzić zamówienia u Klienta w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia.

3.5 Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - natychmiast po złożeniu zamówienia,
b) przelewem - po tym, jak na wskazanym koncie Otozoo zostanie zaksięgowana kwota należności za zamówiony towar,
b) w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową - w chwili autoryzacji karty .

3.6 Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

3.7 Zamówienia złożone do godz. 12:00 będą ekspediowane w tym samym dniu roboczym, a ich doręczenie nastąpi następnego dnia roboczego. Zamówienia które zostaną złożone po 12:00 zostaną wysłane w następnym dniu roboczym. Oznacza to, że zamówienia złożone w poniedziałek do godz. 12:00 zostaną wysyłane w poniedziałek i realizowane we wtorek. Zamówienia złożone w poniedziałek po godz. 12:00 mogą zostać wysłane we wtorek i doręczone w środę. Zamówienia złożone w piątek do godz. 12:00 będą wysyłane w piątek i doręczane w poniedziałek zaś zamówienia złożone w piątek po godz. 12:00 mogą zostać nadane w poniedziałek, a ich doręczenie nastąpi we wtorek.

3.8 Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem firm kurierskich. Realizacja zamówień w czasie 24h dotyczy statystycznie ok. 95% wszystkich ekspediowanych przez przesyłek. W 5% przypadków czas realizacji może zostać wydłużony do 48h.

3.9 W wypadku zamówień nietypowych czas realizacji może się wydłużyć. W każdym takim wypadku Klienci informowani są telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. Na stronach sklepu www.otozoo.pl podawany jest orientacyjny czas realizacji zamówienia na dany towar.

4. Odstąpienie od umowy

4.1 Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Serwisie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas gdy towar zostanie zwrócony do magazynu właściciela Sklepu znajdującego się w Lesznie 64-100 , ul.Szkolna 2. Zwracany towar będzie przyjęty wyłącznie w oryginalnie zapakowanym, nienaruszonym opakowaniu.

4.2 W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest niezwłocznie przesłać towar w swoim oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu na adres Otozoo wskazany w pkt. 1 powyżej wraz ze stosownym, pisemnym oświadczeniem. Koszty przesyłki w całości ponosi Klient.

4.3 Zwracany towar należy odsyłać wraz z otrzymanym dowodem zakupu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.


5. Reklamacje i gwarancje

5.1 Wszystkie oferowane produkty objęte są gwarancją ich producenta. W przypadku ewentualnych reklamacji Klient powinien skontaktować się niezwłocznie pod numerem telefonu 65/5294451.

5.2 Klient ma obowiązek sprawdzić zawartość dostarczonej mu przesyłki w celu upewnienia się, czy jest zgodna z zamówieniem oraz czy dostarczony mu produkt nie zawiera uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Reklamacje dotyczące zgodności przesyłki z zamówieniem lub uszkodzeń mechanicznych dostarczonego towaru powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w razie ich zgłoszenie przez Klienta przy odbiorze towaru od kuriera oraz spisania ewentualnego protokołu szkody przez kuriera.

5.3 Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od ich wpłynięcia.

5.4 Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu jego wyczerpania), Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.


6. Dane osobowe Klienta

6.1 Rejestrując się w Sklepie Klient wyraża jednocześnie zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu oraz na ich przetwarzanie do celów marketingowych przez PRZEMKO S.C.Daniel Biernaczyk Przemysław Biernaczyk

6.2 Klienci Sklepu mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.


7. Pozostałe informacje

7.1 Spory powstałe w wyniku realizacji transakcji handlowych będę rozstrzygane na drodze polubownej.

7.2 W wypadku niemożności osiągnięcia porozumienia na drodze polubownej spory będą rozstrzygane przez stosowny Sąd. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

Akceptujemy płatności
www.otozoo.pl | 2009 - 2017